banner143

banner72

banner164

banner171

banner157

banner165

Dünyanın Yüzde 90’ı Online Eğitimi Benimsedi

Vedubox, dünya çapında hizmet vererek oyunlaştırma modülünü sanal ve artırılmış gerçeklik teknolojileriyle birlikte sunuyor.

Güncel 21.03.2022, 11:30 Melike Kaya Bayram
60
Dünyanın Yüzde 90’ı Online Eğitimi Benimsedi

Pandemi eğitimin online platformlara taşınmasında etkili oldu. Guru99’a göre, ülkelerin yüzde 90'ı pandemide dijital online öğrenme sürecini benimsedi. ABD'li öğrencilerin yüzde 63'ü her gün online öğrenme araçlarını kullanıyor.Online eğitimde öğrencilerin sınıfta aktif olmalarını, derse odaklanmalarını ve motivasyonlarını artırmayı sağlamak için oyunlaştırma yöntemleri kullanılıyor. Şirketler de şirket içi eğitim, ürün tanıtımı, işe alım süreçleri ve müşteri ilişkilerini geliştirmek için oyunlaştırma çözümlerini iş modellerine giderek daha fazla dahil ediyor. Yerli online eğitim platformu Vedubox, oyunlaştırma modülünü, sanal ve artırılmış gerçeklik teknolojileriyle birlikte sunuyor.

YARATICILIĞI ARTIRICI ETKİSİ VAR

Oyunlaştırmanın başlıca avantajlarından biri, etkileşim olanağı sayesinde öğrenmeyi daha eğlenceli ve öğretici hale getirmesi. Öğrenciler oyunlaştırılmış eğitimlere katıldıklarında daha iyi öğrenme ve pratik yapma şansı buluyor. Eğitimlere entegre edilen oyunlar, öğrenciler için eğlenceli ve üretken bir öğrenme deneyimi oluşturmaya yardımcı oluyor. Oyunlaştırmanın uygulanması, özellikle ilk, orta ve lise dönemindeki öğrencilere yönelik e-öğrenme platformlarında yaygın olarak kullanılıyor. Guru99’a göre ilkokul, ortaokul ve lise öğrencilerinin yüzde 72'si öğrenme deneyimi için bulut tabanlı eğitim araçlarını kullanıyor. Yüzde yüz bulut teknolojisine sahip yerli sistem Vedubox’ın oyunlaştırma modülü, öğrencilerin konsantrasyonlarını artırıyor ve yaratıcılıklarını besliyor.

EĞİTİMDE YENİ TREND VR, AR VE OYUNLAŞTIRMA

Oyunlaştırmanın eğitimeve eğlenme motivasyonuna değinen Vedubox Genel Müdürü Bilgin Yazar, “Sanal gerçekliğin (VR) ve artırılmış gerçekliğin (AR) Vedubox üzerinden verilen eğitimlere dahil edilmesinden bu yana, öğrenim deneyimi muazzam bir dönüşüm geçirdi. Gelişen teknolojinin eğitim-öğretim ortamlarına katılmasıyla öğrencilerin öğrenme deneyimleri zenginleşiyor. Eğitim kurumları arasında sanal gerçeklik, artırılmış gerçeklik ve oyunlaştırma teknolojilerinin entegrasyonundaki artış, daha iyi akademik sonuçlar sunuyor.Vedubox’ta öğrencilerin eğitime katılımı, ödev teslimi, derslere giriş yapma sayısı gibi aktivitelerden puan kazanması ve en yüksek puanlı öğrencilerin liderlik tablosunda sergilenmesi öğrencilere ve eğitmenlere yeni ve etkili bir eğitim sürecinin kapılarını açıyor.” dedi.

Yorumlar (0)
Yorum yapabilmek için lütfen üye girişi yapınız!
banner140
banner158
Günün Anketi Tümü
Sektörel dergiler okunuyor mu?
Sektörel dergiler okunuyor mu?
banner159
Puan Durumu
Takımlar O P
Takımlar O P
Takımlar O P
Takımlar O P
banner161

Gelişmelerden Haberdar Olun

@